Klantenfeedback Filipijnen
Welkom in ons Gastenboek met Klantenfeedback Filipijnen! Op deze pagina vindt u beoordelingen van klanten van DP Reizen met betrekking tot hun reis naar de Filipijnen.
Wij nodigen onze klanten van harte uit om feedback te geven over de door hun gemaakte reis naar de Filipijnen. Dit helpt ons om onze service te verbeteren en helpt daarnaast ook om potentiรซle klanten voldoende vertrouwen in DP Reizen te laten krijgen om hun reis bij DP Reizen te boeken.
N.B. Deze pagina is geplaatst in mei 2016. Berichten uit het gastenboek van de website Discover Philippines (onze vorige handelsnaam) zijn overgenomen, dit betreft alle berichten die tot en met 2014 zijn geplaatst. In de periode juni 2014 t/m april 2016 hebben we niet aan onze klanten gevraagd om hun feedback online te zetten.
Algemene beoordeling
Algemene beoordeling van de dienstverlening van DP Reizen – Filipijnen (klik op 1 van de sterren om uw stem uit te brengen):
Uitgebreidere feedback van klanten
Groet Hidde
Goed hotel, met uitzicht op zee en eilanden.
Alles prettig geregeld voor ons door Discover Philippines.
Nogmaals bedankt, mede namens Hidde, Ruurd en Olaf.
Jaap
Manila: 'Apartementenhotel'... Goede lokatie, niet te toeristisch, ruim. Goede afstand naar luchthaven, waarbij ook in de tussentijd iets te zien is in de stad.
Palawan: eerst 'Resort in de Stad' in Puerto Princessa. Dit vonden wij een verademing, oase in de stad met zeer vriendelijk personeel en propere kamers in nipastijl. Daar Honda Bay tour gedaan. Heerlijk, wel echt erg toeristisch en je moet geluk hebben met de medepassagiers. Daarna 4 dagen naar El Nido in 'Hotel B01'. Prettig, proper, heel dicht bij zee ( ruisen van de zee is nadrukkelijk aanwezig ), vriendelijke mensen om ons heen. Een prachtige dagtocht op zee incl. heerlijke op het strand klaargemaakte lunch. Heen en terugreis ( circa 5uur ) met een minibus door prachtige ongerepte natuur. Toen ook nog naar Underground River. Ook dit toeristisch, maar zeker de moeite waard!
Daarna naar Bohol: helaas geen rechtstreekse vlucht dus gevlogen via Cebu en daarna de veerboot naar Bohol. Allemaal ervaringen om te weten te komen hoe het vervoer in de Phils werkt. ( Later in de laatste 3 weken hebben we de motors, tricycles, jeepneys en non airconbussen ervaren. ) Op het schiereiland Panglao hebben we in 'Resort B01' geslapen. Wij vonden het een prettig en rustig hotel, jammer was dat het zwembad under construction was. Maar het lag werkelijk direct aan het strand. Vooral het restaurant geeft waar voor je geld als je luxe en rustig wilt eten. De Bohol Island tour is interessant, maar had wat persoonlijker kunnen zijn als onze chauffeur wat meer geรฏnteresseerd zou zijn. Ook de tocht op zee hadden we voor geen goud willen missen.
Als je zin hebt in massage kun je op alle bovengenoemde plaatsen terecht. Uiteraard moet je geluk hebben welke handen je mogen aanraken.
Vooral de transporten van en naar luchthavens/hotels/veerboten zijn een genot als het zo goed geregeld is. En over de gekozen hotels door Discover Philippines hoef je je geen zorgen te maken. Wij raden ook aan het Filippijnse telefoonkaartje te gebruiken. Erg makkelijk voor ons geweest daar we frequent contact konden hebben met de familie waar we na 3 weken naar toe gingen.
Ruud bedankt!!!
Nadat we een aantal keer via de mail en telefonisch contact met deze organisatie hadden gehad, hebben wij door Discover Philippines een reis laten organiseren. Alles was perfect geregeld. De reis was van 'A-Z' uitgeschreven zodat wij nergens zelf over na hoefden te denken. Tijdens de reis is er niets mis gegaan.
Als we op het vliegveld aankwamen, stond er een taxi voor ons klaar die ons naar het hotel bracht. Kortom, alles was super geregeld en wij bevelen deze reisorganisatie dan ook van harte aan!
Groeten, Annet