Klantenfeedback Filipijnen

Welkom in ons Gastenboek met Klantenfeedback Filipijnen! Op deze pagina vindt u beoordelingen van klanten van DP Reizen met betrekking tot hun reis naar de Filipijnen.

Wij nodigen onze klanten van harte uit om feedback te geven over de door hun gemaakte reis naar de Filipijnen. Dit helpt ons om onze service te verbeteren en helpt daarnaast ook om potentiële klanten voldoende vertrouwen in DP Reizen te laten krijgen om hun reis bij DP Reizen te boeken.

N.B. Deze pagina is geplaatst in mei 2016. Berichten uit het gastenboek van de website Discover Philippines (onze vorige handelsnaam) zijn overgenomen, dit betreft alle berichten die tot en met 2014 zijn geplaatst. In de periode juni 2014 t/m april 2016 hebben we niet aan onze klanten gevraagd om hun feedback online te zetten.

 

Algemene beoordeling

Algemene beoordeling van de dienstverlening van DP Reizen – Filipijnen (klik op 1 van de sterren om uw stem uit te brengen):

 

 

Uitgebreidere feedback van klanten

Klantenfeedback Filipijnen

Schrijf een bericht in ons Gastenboek Filipijnen!

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 54.225.48.56 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
44 berichten.
Yvonne, Ruud, Celia Yvonne, Ruud, Celia heeft geschreven op 1 april 2013
Hai Ruud,

Ik heb het je al een paar maal gemeld maar dan nu ook hier. Wat een goede service, info, adviezen en snelle reacties geef je! Fantastisch uitgebreid reisschema. Binnenkort gaan we het ervaren. We hebben er zin in.

Dus wil je naar de Filipijnen, zoek niet verder maar mail of bel Ruud.
Sandra Sandra heeft geschreven op 30 maart 2013
Beste Ruud,

We hebben het super gehad! Alles was perfect geregeld en het verliep allemaal "vanzelf". Mijn complimenten daarvoor!!!

Op de heenreis hadden we met de derde vlucht ruim een uur vertraging daar het vliegtuig stuk was, en de boot die ons naar Resort M11 - Coron Omgeving zou brengen bleek ook stuk bij vertrek. Maar alles is prima opgelost. Er werd een ander vliegtuig ingezet en een klein speedbootje geregeld om ons toch nog weg te kunnen brengen naar dit resort. Wat een avontuur zo aan het begin van de vakantie...

Wat een geweldig mooi land, zoveel meegemaakt en gezien en veel indrukken opgedaan. Af en toe wel even omschakelen, wat een armoede ook. Maar ondanks alles zijn de mensen over het algemeen heel gelukkig. Dat zet me wel even aan het denken...

Vooral de 5-daagse expeditie van Coron naar El Nido was een geweldige ervaring!

Had niks willen missen of anders willen doen.

Verder was iedereen even behulpzaam, beleefd en altijd bereidwillig met tips om je het naar de zin te maken.

Qua hotels sprak Resort M11 - Coron Omgeving me het meeste aan. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Fantastisch die bamboehutjes met een mangrove en geweldig uitzicht met zee voor de deur met snorkel- en duikmogelijkheden.

Resort M01 - Puerto Galera vonden we ook heel mooi en leuk opgezet met de families voor de housekeeping, maar was wel wat commerciëler.

Maar nogmaals alles was even geweldig en de afwisseling was super!

Heel mooie duikgebieden!

Ontzettend bedankt voor dit reisadvies, zal het nooit vergeten!

Vriendelijke groet, Sandra
Eric en Yvonne Eric en Yvonne heeft geschreven op 21 maart 2013
We zijn alweer bijna een week thuis en hebben mooie herinneringen.

We zijn begonnen in Resort M11 - Coron Omgeving ( we zijn ook in Manilla geweest maar dit hebben we niet tot onze vakantie gerekend 😉 ). Resort M11 - Coron Omgeving is een soort van Malediven eiland met een prachtig rif. Hierna zijn we naar Coron Town gegaan, Hotel # 01. Met het resort waren we niet heel blij maar de excursie was perfect. Hotel # 01 heeft goeie kamers met airco maar de badkamer is een ramp. Ook het restaurant is niet bijzonder. Maar daar kom je ook niet voor toch?

Vanuit hier zijn we naar El Nido gegaan (via een omweg omdat de boot Coron - El Nido gecanceld was). El Nido is schattig, hier kan je lekker, gezellig en romantisch aan of op het strand eten. Ook hier waren de excursies schitterend (tour a en tour c). Weet als je op excursie gaat en er zit lunch bij dat er geen drinken is, zorg hier dus zelf voor.

Hierna naar Puerto Princesa. Met een bus werden we opgehaald. Deze wordt volgepropt maar dankzij Ruud zaten we comfortabel omdat wij 3 stoelen hadden ipv 2. De rit op zich is mooi. Veel mooie natuur en Filipijnse dorpjes onderweg. Ik heb hier nergens foto's gemaakt en heb daar achteraf spijt van.

In Puerto Princesa zaten we in Resort in de Stad. Dit is een mooi aangelegd resort met een groot zwembad. De kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk. Commerciele mensen zijn het echter niet (kom je zowiezo bijna niet tegen in de Filipijnen). Er is soms geen drinken en als het er wel is dan is het vaak niet koud. Hier kan je wel zelf voor zorgen omdat je in de kamer een koelkast hebt.

Hier hebben we de Honda Bay Tour gedaan. Er wordt niet gevraagd wat je wilt zien, dus mocht je wensen hebben moet je die kenbaar maken. Hier was de lunch overigens top geregeld (met drinken erbij). We zijn op Pandan Island geweest wat zeker de moeite waard is. Je kunt het eiland rond lopen en niemand tegenkomen op een groot stuk.

Vanuit Puerto Princesa naar de Underground River. Dit is niet het hoogtepunt van onze vakantie geweest maar zeker iets wat je gezien moet hebben als je hier in de buurt bent. Na deze tour werden we naar onze laatste accomodatie gebracht; Resort M11 - Underground River Omgeving. Hier hebben we veel facebook momentjes (dit is ipv kodakmomentjes) gehad. Echt een prachtig resort. Loop richting de mangrove paddletour, loop via daar weer een stukje terug over het strand en je komt op een prachtig verlaten strand uit wat je zomaar een dag voor jezelf kan hebben. Je laten masseren kan ook in dit resort maar is dubbel zo duur als buiten het resort. En ik gun de mensen buiten het resort ook wel wat verdiensten.

Wij zouden deze reis zeker aanraden, met de super goeie organisatie van Ruud. Als wij het over zouden doen zouden we alleen niet meer via Manilla gaan, dit is niet zo goed bevallen.

Mocht iemand nog vragen hebben, mag je altijd een mailtje sturen. (Ruud heeft ons adres.)

Bedankt en wie weet tot ziens.
Wilhelm v.d.Kolk Wilhelm v.d.Kolk heeft geschreven op 15 maart 2013
Ruud en Gianni,

Weer wat laat een dankzegging. Ik schrijf nu voor mijn dochter en schoonzoon, omdat die dat zelf niet doen.

Joyce en Huub waren erg tevreden met de persoonlijke service. Wat daarna gebeurde, een koffer niet meegekomen, kunnen jullie niet helpen, maar je wilde het wel horen. Koffer is na een week, toch terechtgekomen op een privevliegveld. Dank Ruud.

Na hun rondreis troffen we elkaar op Mactan airport, voor enkele dagen Bohol. Perfect. Dat er een typhoon waarschuwing kwam bij ons vertrek, kunnen jullie ook niet plannen. Wij hebben onze maatregelen zelf getroffen. En wat schetst onze verbazing? Ruud was teleurgesteld, want we hadden hem moeten verwittigen hiervan.

Ruud en Gianni, we hebben dankzij jullie perfecte organisatie een leuke tijd gehad.

Dank..dank Hilda, Joyce , Huub en Wilhelm.
Beheerdersantwoord van: Ruud Laan
Hoi Wilhelm,

Bedankt voor je reactie!

Ik ben niet teleurgesteld, maar probeer in een dergelijk geval enerzijds de schade zoveel mogelijk te beperken en anderzijds om de klant zoveel mogelijk bij te staan. Indien een veerboot om veiligheidsredenen wordt geannuleerd zoals in jullie situatie het geval was, dan betekent dit in de meeste gevallen dat er diverse onderdelen van de reis wijzigen, zoals bijvoorbeeld de transfers en de hotel overnachtingen. Indien wij direct op de hoogte worden gebracht van een dergelijke annulering (ook al is dat voor ons midden in de nacht), kunnen wij de betrokken lokale dienstverleners informeren over de gewijzigde situatie en de transfers en hotel overnachtingen aanpassen op de nieuwe situatie. Wij kunnen dat vrijwel altijd goedkoper regelen dan de klant zelf.

In jullie situatie lag het net iets anders, omdat jullie in Cebu op eigen gelegenheid verder gingen. Ook in deze situatie hadden we echter de verlenging van jullie verblijf in het resort op Bohol met korting voor jullie kunnen regelen.

Wij zijn in ieder geval blij dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!

Groeten, Ruud Laan en Gianni te Wiel - Discover Philippines
Eric en Yvonne Eric en Yvonne heeft geschreven op 12 februari 2013
Over 1,5 week gaat onze reis beginnen. Afgelopen zaterdag de reisbescheiden ontvangen. Ontzettend goed verzorgd, bedankt alvast hiervoor. Wij gaan ons vast verdiepen in onze bestemmingen en nadenken wat we mee willen nemen.

Uiteraard laten we via dit gastenboek weten hoe we het gehaf hebben.

Groet, Eric en Yvonne